Ejendomskontoret

Ejendomskontoret  (BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen)
Rigelvænget 48
2620 Albertslund
Telefon: +45 8819 0260

Vagt-tlf. udenfor normal åbningstid ved akutte problemer vedr. vand, varme og kloak:
Tlf.nr. til FALCK:   70-25 26 32
=======================

 

Ejendomsmester: Jan Jensen er stoppet pr. 1.april 2020 – der er fortsat ikke ansat en ny ejendoms-mester.

Førstemand: Michael Panton

Sekretær: Maria Roman Duus

 

 

Emailadr.: damgaardsarealet@bo-vest.dk
Ved at klikke på ovenstående link, kan du skrive til sekretæren Maria Duus Roman, som sidder på ejendomskontoret.

Vagt-tlf. udenfor normal åbningstid ved akutte problemer vedr. vand, varme og kloak:
Tlf.nr. til FALCK:   70-252632

 

Åbningstider, tlf.- og personlige henvendelser

Mandag, tirsdag, torsdag, fredag:  kl. 07.30-08.30  for telefoniske henvendelser og kl.08.30-09.00 for personlige henvendelser, og har du brug for personligt fremmøde, da bedes du sende en e-mail til ejendomskontoret og aftale nærmere – e-mailadr. finder du oven over eller her : damgaardsarealet@bo-vest.dk

Onsdage:  kl.16.00-18.00 har kontoret åbent  og der kan rettes telefoniske- og personlige henvendelser

                                    

Ejendomsmester:  Jan Jensen,  ansat pr. 1-1-2018 og stoppet 1-4-2020.

Ole Baundal, ansat pr. 1-12-2016 – afgået ultimo 2017.  

Driftssekretær: Maria Duus Roman

Ejendomsfunktionærer:  John Sebber Larsen , Michael Panton

Ejendoms servicetekniker:  Søren Hansen

 

Beboerhotel lejes på ejendomskontoret

NOTE: det er ikke muligt at leje beboerhotellet i øjeblikket gr. corona restriktioner. Denne note gælder fortsat frem til der kommer ny besked (note fra september 2020).

Som beboer på Damgårds-arealet kan du leje beboerhotellet. Det koster 200 kr./pr. nat  Der skal lægges et depositum på 500 kr.

Beboerhotellet har  et soveværelse med en dobbeltseng og 1 køjeseng, bad og toilet samt et lille køkken med køleskab. Man medbringer selv sengelinned, men der skulle være dyner der. Du bør tjekke dette direkte med ejendomskontoret. En god løsning, hvis du får overnattende gæster.  Du skal henvende dig personligt på ejendomskontoret for at få  skrevet kontrakt og får udleveret nøglen. Ejendomskontoret kan oplyse dig om, hvornår der er ledigt. 


Affaldspladsen over i Buerne

2017, Juli-august-september : Affaldspladsen ved Rimbuen er nu færdigt og kører efter planen.


 

Nedenfor stilles derfor i bero…

Der er mulighed for at komme af med sit affald, såsom pap, glas, papir, møbler, elektronik, plastik, malerester, etc.  over ved den nye affaldsstation ved Rimbuen.  Containerpladsen ligger få min. fra Kirsebærgården.


Derudover afhentes der storskrald her hos os DEN FØRSTE TORSDAG I MÅNEDEN.

OBS: stil dit affald ud aftenen før gårdmændene kommer.

Det er mindre attraktivt at stille affald udenfor boligerne lang tid i forvejen – det skæmmer området.  Papkasser, typisk store emballage, for eks.  fra Ikea,  skal bindes sammen. Det er rigtigt besværligt for gårdmændene at køre rundt med det. Pap skal heller ikke stilles ud i regnvejr.

Brug klare affaldssække til dit affald, så gør du det nemmere for dig selv og gårdmændene der skal sortere og smide dit affald ud i forskellige containere.

 

OBS!  DER HENTES  IKKE  STORSKRALD I JULI MÅNED.

Der afhentes igen storskrald fra august måned

 

Sidste opdatering: 05-02-2020